söndag 22 november 2009

i'm diggin' on you baby

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte haft lust. Idag har jag varit med mamma på stan. Vi kunde inte igår så det blev idag istället. Så klart var ju inte allt öppet men det som behövdes var det. Jag köpte inte så mycket men några saker blev det. Bland annat ett par örhängen eftersom jag tappade dom som jag hade förut. Jag har ju andra men inga riktigt vardagsörhängen som man kan ha medans man sover och så. Så jag köpte ett par billiga rosa "ploppar" från kappahl. Jag ska köpa ett par i riktigt silver men det var ingen sådan affär öppen idag. Det var riktigt lugnt och skönt att gå på stan på en söndag! Just nu tittar jag på På spaning med Bridget Jones. Dom filmerna är riktigt bra! Jag håller samtidigt på med ett litet projekt eller vad man ska kalla det till min garderob. Jag har inte så jättestor fantasi när det gäller att komma på outfits, så när jag såg på en blogg att hon tänkte sätta upp tre bilder på outfits på sin garderob, så man fick lite inspiration när man står där och ska lista ut vad man ska ha på sig. Så tänkte jag att jag skulle göra samma sak. Fast jag ska bomba med bilder på garderoben. Jag tycker inte att min garderob är så jättesnygg så nu blir det mycket snyggare. Eftersom färgat bläck i skrivaren kostar lite mer än svartvitt så blir det bara outfits med starka färger som jag skriver ut i färg. Men svart vitt är supersnyggt det också! Nu ska jag sluta pladdra. Ha det bra!En av bilderna

1 kommentar:

  1. Spännande, smart att skriva ut lite inspirationsbilder!

    SvaraRadera