torsdag 31 december 2009

happy new year!!!

Idag mår jag faktiskt inte så bra. Jag sov jättelänge och klev inte upp ur sängen förrän kl 1. Jag brukar gå upp 11. Varje gång jag lade ner huvudet på kudden snurrade det. Som att jag blev yr. Seda när ajg klev upp snurrade det också och det har gjort det lite då och då idag. Perfekt dag! Jag har fortfarande inte tagit på mig några kläder än, sitter fortfarande i pyjamas. Men jag har ingen feber. Det vr nog tur att vi inte firade nyår med någon för det hade jag nog inte orkat. Jag ska försöka ta bilder på raketerna men det är jättesvårt så vi får se hur det blir. Jag har kollat på en tjejs blogg som tipsar om hur man kan göra. Tex vilka inställningar man kan ha och så. Så jag ska kolla om det går. jag kmr nog inte fixa mig så mkt som jag hade tänkt. Jag orkar inte det. Men jag tänker iaf göra ngt med håret. Det kommer nog en outfit imorgon och bilder. Tills dess så hörs vi! Ha ett bra nyår och:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar