söndag 20 december 2009

presents



































Nu är nästan alla mina julklappar färdiga! Jag har bara julklappen till mamma kvar som jag måste fixa. Den är köpt färdig och allt men måste fixas. Jag har slagit in alla julklappar och 3 stycken av mamma och pappas också. Jag älskar att slå in julklappar! Jag får sådan himla julkänsla! Men det är ganska konstigt för mamma och pappa hatar det. Men jag älskar det! För övrigt är jag jättenöjd med mina klappar! Ni får se vad jag gav och fick efter julafton. Men jag kan redan nu säga vad jag gav farmor eftersom hon inte äger en dator och tror att den kommer flyga i luften om man trycker på fel knapp. Hon fick en inramad bild på mig i balklänningen. Av mamma och pappa fick hon massor med bilder från balen. Och till sist av allihop fick hon en valfri resturangmiddag med familjen. Hoppas hon kommer gilla dom! Just nu kollar jag på en film, men ska snart lägga mig. Jag är ganska trött. Imorgon har vi chill dag! Vi ska ha fångarna på skärgårds. Man ska typ göra en massa utmaningar men man får inte veta vad det är innan. Så vi får se hur det går. Sedan på tisdag ska vi typ bara chilla och vi slutar 12.30. Sedan är det jullov! Och det är bara 3 dar kvar till julafton!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack först och främst för din kommentar, värmer fruktansvärt mycket:) Bokehn som jag har gjort i min headerbild är något jag lagt till i Photoshop i efterhand. Du kan googla på "Bokeh effect" så får du upp massa färdiga bilder i bokeh som är rätt snygga! men man får vara noga med att läsa igenom om man får låna bilderna eller inte. Sen om du vill göra bokehn själv så kan du ju bara ladda ned Bokeh brushes till photoshop:)

    Hoppas inte min beskrivning lät krånglig och jobbig, haha. Det är bara fråga om du undrar över något! :)

    SvaraRadera