onsdag 13 januari 2010

aaargh


Allting går fel idag. Vi har typ världens sämsta schema, jag glömde mössan så jag frös ihjäl när jag skulle gå hem idag, när jag kom hem skulle jag baka kladdkaka men vi hade inga ägg så jag var tvungen att gå och låna, jag skulle också baka chokladbollar men receptet var jättekonstigt så det blev alldeles för mycket havregryn, jag smetade ner min tröja med kladdkaka som jag hade tänkt ha imorgon och nu kan jag inte logga in på min dator även fast jag skriver in rätt lösenord tio gånger i rad. Kladdkakan blev i alla fall lyckad och téet blev perfekt varmt. Hoppas det blir bättre imorgon.

Eftersom jag inte kan logga in på min dator får ni en bild på Rufus (min hund) som mamma hade på datorn.

2 kommentarer:

  1. Gud vad roligt att höra!! :) Alltså jag har ett problem, och det är att jag är extremt seg på att ta tag i saker. Jag skulle ha lagt ut nya tutorials för länge sen men det har helt enkelt inte blivitr av :( Men det kommer :) Kram

    SvaraRadera