måndag 18 januari 2010

eye drawing 2


Just nu sitter jag och kollar på tv och dricker Lipton Jordgubbste. För typ en timme sen ritade jag detta öga. Jag blev supernöjd! Jag utvecklas mer och mer. Jag är mest nöjd med ögonbrynet för det ser mest verkligt ut. Sen kommer själva ögat, pupillen och det. Men visst blev den bra! Egentligen skulle jag göra hår med hjälp av en tutorial hos Linda. Men det gick inte bra så jag fortsatte på denna. Jag hade bara gjort konturerna. Denna har jag också gjort med hjälp av hennes tutorial. Jag är riktigt nöjd! Fast i verkligheten ser den mycket bättre ut för att skuggorna försvinner när man tar med kameran. Nu ska jag snart krypa till sängs. Ses!

3 kommentarer:

  1. sv: Great work! Fan vad kul att se att min tutorial hjälpte! Det blev verkligen jättefint, fortsätt att öva så kommer resultatet bara bli bättre och bättre! :) huugs!

    SvaraRadera
  2. Du är jätte duktig på att rita :)
    Jätte fint öga:)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ja jag älsjkar att göra glasögon! Jag har också gjort en tutorial kika på den oxå om du vill.

    Det ser skitbra ut:)

    Kramis!

    SvaraRadera