tisdag 5 januari 2010

krupp


 Bild: Jag 
En ganska gammal oredigerad bild som ni ännu inte fått se.

Det är något krupp med datorn så att bilderna blir jättekonstiga så jag får väl berätta vad jag har gjort istället. Mamma kom med Rufus  imorse och väckte mig. Sen frågade hon om jag skulle med till ub (univeritets biblioteket) och Maxi. Så då klädde jag på mig, lånade två böcker, en som jag redan läst sen for vi till Maxi och köpte lite mat. Till middagen så gjorde jag en fin sallad som ni skulle få se, men bilderna kruppar. Sedan grillade jag marshmallows. Mums! Nu sitter jag och dampar och kollar på tv. Haha. Nej men jag får väl helt enkelt vara utan dom 32 bilderna. Det var ändå bara på maten och marshmallowsarna. Vi har ju kvar marshmallows så jag fåt ta nya, bättre! Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar