onsdag 27 januari 2010

vintern kan ju dra åt helvete!


 Längtar. Sommar kom hit!


Som rubriken lyder: Vintern kan dra åt helvete. Ursäkta mitt språk, men det här klarar jag inte. Det blåser som in i helvete. Vi hade skidor idag och idrottslärarn sa att vi skulle köra även fast man knappt kunde stå upp. Jag ramlade för att det blåste så mycket och jag kunde knappt stå. Sen nu när jag skulle gå hem så hade jag världens tyngsta väska som jag fick jätteont i ryggen av och det blåste som in i helvete. Jag hade dessutom motvindd så jag kom typ två meter på en minut med världens tyngsta väska och hagelstorm rakt i fejjan och jag såg inte ett skit. Så enligt mig kan vintern dra åt helvete. Som sagt ursäkta mitt språk men jag är så less. Vi slutade tio i och jag kom hem nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar