söndag 21 mars 2010

flickan och prinsessa



Prinsessa var sjukt bra! Jag kan inte säga så mycket mer. Den var helt enkelt bara sjukt bra! Se!
Sen har vi Flickan. Den var också sjukt bra! Kanske lite svår att förstå och hänga med ibland för vissa. Men jag bara satt helt tagen. Ni förstår när ni ser. Ni måste se!

Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify som vanligt. Har nyss tagit ett skumbad. Jag har sovit idag med solen i ansiktet i typ en timme. Det var jätteskönt! När jag vaknade satte jag och pappa på filmen 2012. Den var jättebra ibland och konstig ibland. Men det var sjukt bra gjord. Specialeffekterna var jättehäftiga. Den rekommenderar jag er också att se men det var väldigt lång så man blev lite rastlös.

Nu ska jag kolla på tv på datorn och smörja in mig med Body Lotion. See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar