onsdag 10 mars 2010

italien

Längtar tillbaka hit! Dom små husen är hotellet där vi bodde och husen på bergen är "stan". Stranden är hotellets. underbart!
En dag for vi med färja till denna underbart fina vulkanön, Stromboli. Tyvärr hade vi otur och fick inte se några delfiner på vägen men vad gör det? Underbart var det! Stranden var svart för det var inte sand utan typ kalla lavastenar eller något sånt.
På Stromboli såg vi åtta sånahär! Riktigt häftigt!






Alla bilder kommer från Google, då jag inte var så fotoerfaren och bara hade en digitalkamera och bilderna som pappa tog med en lite bättre digitalkamera har jag ännu inte fått...

1 kommentar:

  1. sv: jo, det kan jag väl kanske göra någon gång, vet inte riktigt hur relevant det är men! finns några bilder där jag är osminkad och även min smink-guide men :)

    SvaraRadera