fredag 16 april 2010

i died many years ago

http://www.youtube.com/watch?v=DZTJJyV4ExY Gick inte att bädda in, men lyssna!

Sorry för att jag inte skrivit på länge men det är för att jag inte har suttit vid datorn på länge. Har mer haft en TV- period. Jag har kollat på Buffy The Vampire Slayer. Klockrent! Rekommenderas verkligen! Jag har nu sett alla 7 säsonger och vill ha mer. Bästa avsnittet är nog musikalavsnittet. Om ni vill kolla så söker ni på Youtube: Buffy The musical. Dom är faktiskt riktigt bra på att sjunga! Sen har jag även köpt lite kläder som jag inte har visat, men jag kan göra det i veckan någon gång kanske. Idag började det ett nytt program på fyran. Modern family. Haha, jättekul faktiskt! Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik. Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar