lördag 22 maj 2010

kulturnatta


Idag var jag på kulturnatta med syster. Det var jätteroligt! Det var klädbytargrejs så man fick ta med sig gamla kläder som man inte använde och byta till något annat. Jag hittade en jättefin jacka! Och två böcker. Vi testade också på grafitti. Det var skitkul! Det vill jag göra om. Men lagligt då såklart! Jag köpte även en skolavslutningsklänning. Den var mycket finare än andra som jag lagt ut så det blev bra! Sen vandrade vi bara runt. Vi åt glass vid kajen och tog bilder i parken och åt middag och kollade runt i affärer. Det var inte så jättebra musik, det var synd. Bilder kommer nog sen. Jag har i alla fall haft en underbar dag! Nu ska jag käka lite Ben and Jerrys och kl 21.35(?) ska jag se på 27 dresses. Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack så jätte mycket! :) Haha, jo Talang det vore faktiskt ganska kul! ;)

    SvaraRadera
  2. Yeah, en härlig dag. Vill du ha bilderna vi tog? Vi får kirra imorgon! Kommer nog till er på eftermiddagen för att skriva ut lite visitkort/flyers, kan ta med minneskortet då.

    SvaraRadera