måndag 3 maj 2010

öroninflammation

Bild: Cayenne89 på DeviantArt
Jag vaknade inatt kl fyra av att jag hade jätteont i  örat så jag gick upp och tog en alvedon. Sen lyckades jag somna om men då vaknade jag kl 6 igen och det gjorde jätteont och jag kände att det var vätska  i örat så då gick jag och tog revaxör och sen låg jag och drog mig i sängen och grinade tills kvart i 7. Halv 8 öppnade vårdcentralen så då for vi dit och upptäckte att jag har fått öroninflammation. Det gör förjävla ont även om det har blivit mycket bättre nu än från början. Jag har tagit sammanlagt 3 alvedon, 2 tabletter penicillin och 12 milligram ipren. Jag har grinat ända sen kl 6 imorse. och som om inte det var nog hostar jag, jag är täpt i näsan och börjar tappa rösten. Livet är allt bra härligt ibland va. Fast nu är jag lycklig och jätteglad för att smärtan nästan är borta. Men det är vätska kvar och jag hör inget på det örat. Menmen. Nu ska jag försöka sova lite.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir frisk snart! :)

    SvaraRadera
  2. Helt jäkla underbar bild! Skärpan och färgerna är fantastiska!

    SvaraRadera