onsdag 19 maj 2010

picknick in the sun

Efter skolan var jag med Moa och vi gick och hade picknick i ljumviken. De var jätteskönt väder! Vi låg och solade och tog kort och pratade och snackade. Det var jättekul! Bilder kommer sen när jag har laddat kamerabatteriet. Ååh vad jag älskar vädret! Och det är faktiskt grönt ute! Asså grönt! Det är knallgröna löv på träden och gräsmattorna är perfekt gröna! Ååh vad härligt! Jag sitter fortfarande i shorts och t-shirt. Nu ska jag se på Life Unexpected och äta vindruvor. Peace!

1 kommentar:

  1. Hej !
    allt väl med dig idag ?

    Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?
    Om du berättar vad du skulle vilja ha här:
    http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

    Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !
    Lycka till!
    Puss & Kram
    Sanna

    SvaraRadera