söndag 8 augusti 2010

finnhällan

Just nu är jag i stugan och har tagit massor med bilder. Jag visar dom när jag kommer hem om internet funkar, vi har haft problem med det. Det här är en oredigerad bild jag tog förra veckan. Igår var en jättefin dag. Det var helt vindstilla. Vattnet var glasklart och himlen och skogen speglades i det. På kvällen var himlen rosa-orange med ett stråk av rött. Jättefint! Idag har varit en regnig dag och det finns inget att göra här då, så jag har läst sista twilightboken. Fyf*n vad bra! Lätt den bästa av alla fyra! Filmen kommer bli jättebra också men tveksamt att den kan bli lika bra som boken. Läs dom!

Jag trivs här i finnhällan. Det är mitt favoritställe på jorden förutom Italien. På tal om Italien så ska vi till Rom i november. Jag längtar jättemycket!

Ses när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar