onsdag 20 oktober 2010

michael jackson

Ikväll har jag lyssnat på Michael Jackson R.I.P. Favoriterna är Bad, Black or white, Beat it, They don't really care about us, Ben, You are not alone, Thriller, Billie Jean och We are the world.


Låten Ben är så fin. Han var ganska liten där och han sjunger så fint!
"Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold"


R.I.P Gustav 22 oktober 2008

1 kommentar:

  1. sv, Det har bara blivit. Jag hittade den någon gång när jag var 13-14 (det var också då jag slutade göra blyertsteckningar för jag gillade inte att teckna verklighetstroget) och det var inte ens meningen.. haha. Sen har den utvecklat sig med åren :)

    SvaraRadera