torsdag 16 december 2010

saker ni kanske inte visste om mig
















* Jag tycker att det låter så himla löjligt när folk säger lol.
* Jag hatar att cykla i motvind.
* Jag tycker om att skriva.
* Jag älskar fåglar och min högsta önskan är att flyga.
* Jag är självkritisk, men tappar intresset snabbt. Det funkar inte riktigt ihop.
* Bland det bästa som finns är att läsa en underbar bok, med en kopp te bredvid.
* Jag älskar havet.
* Jag har typ tvångstankar. Ibland måste jag tugga saker först på höger sida, sen på vänster osv. Och om jag typ trycker på en knapp måste jag röra den knappen med alla fingrar, i samma ordning och lika många gånger. Konstigt, jag vet.
* Musik utgör en stor del av mitt liv.

1 kommentar:

  1. jag menar det verkligen :)
    och tack så hemskt mycket! nu blev jag också väääldigt glad!

    och jag tänkte på det du skrev om att du tycker att du är blyg, mitt tips är att varje dag tänka på en sak som du ska säga eller göra som du annars inte skulle ha gjort. Så brukar jag tänka och så har jag försökt att tänka under min uppväxt. Tillslut kommer det att komma automatiskt. Jag är inte blyg med dom jag känner, men jag är det med folk jag inte känner.. eller, det var mest under högstadietiden, men jag har blivit väldigt mycket bättre kan jag lova! jag tänker inte längre på vad andra ska tycka och tänka om mig utan jag säger bara exakt vad jag känner inför vem som helst (oftast, inte alltid såklart haha ;) ) Antingen får de älska mig eller hata mig, så är det bara! hoppas jag kan hjälpa lite :)

    SvaraRadera