fredag 24 december 2010

christmas eve

Jag har haft en underbar julafton! Jag är jättenöjd med alla mina presenter! Jag fick The Sims 3 på Wii, ett par jeans som är supersköna, en bodyscrub och bodybutter från The Body Shop som luktar jättegott, en tvål med doft av ringblomma, ett presentkort på Monki, ett presentkort på Gina Tricot, ett glashalsband, ett berlockarmband med två åttondelsnoter som berlock, boken Frost. På morgonen i strumpan fick jag av min syster, det var chokladpellets som man bl.a kan använda till att göra riktig varm choklad, brända mandlar, kakor med polkagrisar på, boken Var är Alaska? och en ny strumpa. Haha, hon bytte ut den gamla fula mot en ny vit med jättefina band runt om. Och det bästa av allt på hela kvällen - en Canon EOS 500D!!! Jag har redan testat den och den är jättebra! Den har gigantisk skärm, bättre skärpa på skärmen, högre ISO m.m, Image Stabilizer vilket är jättebra när man tar när det är mörkare som t.ex. inomhus på kvällen, den är superbra att ta kort inomhus vilket jag har velat ett tag, den kommer relativt nära för att vara ett vanligt objektiv (kitobjektivet) och den kan filma. TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA PRESENTER!


Nu ska jag nog kanske fota lite till och sen se en julfilm på tv och käka julgodis.
Hoppas ni haft en bra jul!

3 kommentarer:

  1. Tack själv underbara syster! Ser fram emot vad det nu är som ska komma, ditt rim var fantastiskt! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, min kompis har en sån kamera, de är underbara ;) Jag fick nyss en Canon Eos 1000d från pandaförsäljningen, underbar den med :P

    SvaraRadera