lördag 11 december 2010

lördagslista

10 FAVORITER
Färg: Grön, svart och jordnära färger.
Mat: Fläskfilé, oxfilé, entrecote och pasta pomodore á la Italien.
Band: Hurts, Coldplay

Film: The notebook och Pay it forward.
Bok: Twilight serien, Var är Alaska?, Frost och Katarina Von Bredows böcker.
Sport: Ingen, eller kanske dans, om det är en sport.
Årstid: Vår, för då har man hela fina underbara sommaren framför sig. 
Veckodag: Lördag, torsdag eller fredag. Rättare sagt, alla dagar du kollar på mig.

Glassmak:  Tartufo (Italiensk glass)
Tid på dygnet: Kvällarna. Då är jag som gladast.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött och lite uttråkad. Längtar tills lovet.
Smak: Godis.
Kläder:  Svart långärmad och blåa jeans.
Bakgrund: Vit.
Nagellack: Avskavt lila
Tid: 19.44
Omgivning: Vardagsrummet med Narnia på tv:n
Irritationsobjekt: Att vi fortfarande har ett prov kvar att plugga till.

Lukt: Godislukt. Önskar att det var en pojkes hud.


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej. Har aldrig dejtat någon.
Brutit mot lagen: Nej, inte vad jag vet
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja, en gång för länge sedan i ett liv som inte finns kvar.
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej, jag har aldrig kysst någon.



2 VAL
Kaffe eller te: Te, vid alla tillfällen!
Vår eller höst: Vår, men ibland höst med alla fina färger.



1 ÖNSKAN:
Jag vill kunna flyga och titta ner på alla idioter här nere och skratta åt dom för att dom inte kan komma upp och ta mig.

Lista lånad av ? men jag har ändrat den lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar