torsdag 30 december 2010

mitt tvåtusentio

gammal bild.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, började i en ny klass, började skriva (har alltid tyckt om att skriva men aldrig direkt gjort något åt det), började rita på allvar, tog macrobilder med mycket mera.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget, men ska försöka hålla ett i år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vänner men släkt.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min mammas moster.
5. Vilka länder besökte du? Italien - Rom! 
6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj, ehm, har inget datum direkt men en sak kommer jag nog minnas ett bra tag. Men annars när vi åkte till Rom (kommer inte ihåg datumet, typ första eller andra november).
7. Största misstaget? Jag vet inte.
8. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningar och ett jack i knät där det blivit ett ärr.
9. Bästa köpet? Kanske close-up filtret. Nej, jag vet inte.
10. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och godis typ.
11. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jepp :)
12. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010? Har ingen låt direkt men bandet Hurts, fast kommer nog inte minnas det förevigt.
13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blandat.
14. Vad önskar du att du gjort mer? Fotat mer och ritat ännu mer och tränat piano ännu mer. Jag vill bli bra på det!
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit framför tv:n...
16. Hur tillbringade du julen? Med mamma, pappa och syrrorna. 
17. Blev du kär i år? Nej.
18. Favoritprogram på TV? One Tree Hill
19. Bästa boken du läste i år? Frost och Katarina von Bredows böcker.
20. Största musikaliska upptäckten? Hurts, James Blunt och Coldplay.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ens ihåg vad jag fick, det var i början av året. Eller jo det enda jag kommer ihåg är I.D sminket.
22. Något du önskade dig men inte fick? Objektiv
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Gick i skolan och firades av familjen.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag har ändrat min stil lite och hittat den lite mer men vissa outfits har varit en flopp.
26. Vad fick dig att må bra? Familjen, speciellt syrran.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Hahahahaha.
28. Vem saknade du? Mormor och Marga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar