torsdag 9 december 2010

today

Idag var kul! Vi hade badminton på idrotten och sen på hemkunskapen bakade vi pepparkakor. När jag kom hem la jag mig i sängen och sov tills klockan 5. Skulle gärna sova nu också men vi har prov imorgon och jag måste plugga. Är verkligen inte på humör för det men det måste ju göras. Imorgon har vi även klädsim på idrotten, haha. Just nu sitter jag och lyssnar på Free Fallin' med John Mayer. Känns som att det var evigheter sen som jag skrev ett sånt här normalt inlägg. Lägger mest bara ut bilder och citat, men jag har som hamnat där på senaste tiden. Jag är väl bara vintertrött antar jag. Jag har typ inte varit helt pigg på hur länge som helst, jag är alltid trött. Jaja, snart är det jullov! Vi har bara två prov kvar, ändå mycket men bättre än tre! Snart är det tredje advent och jag har bara köpt en julklapp än. Kanske borde sätta fart med det. Nu måste jag sluta skriva för jag har typ kramp i armen efter idrotten...

1 kommentar: