måndag 31 januari 2011

en skarvsladd till himlen

Anledningen till att ha musik på högsta volym är att man bara tänker på musiken och slipper alla tankar. Det är enda gången jag inte kan höra mina tankar. Musik är som terapi. Det finns musik som lugnar när man är ledsen, som peppar när man är glad. Men det finns även musik som är bra när man inte har någon som helst aning om vad det är man känner. Idag har jag varit glad. Dagen har inte varit speciell på något vis men jag har känt mig så himla glad. Även fast måndagar är jobbigaste dagen på veckan har den gått fort. Skolan kändes som 2 lektioner, himlen var underbart fin på vägen hem och när jag kom hem dansade jag till Lars Winnerbäck och gjorde chokladbollar. Är inte sådana dagar fina?

en spellista under konstruktion

1 kommentar:

  1. gud så härligt, Nora, det är helt klart värt att fira :) ♥

    SvaraRadera