lördag 22 januari 2011

touched

Mina Widding sa...


så där är det för mig också... särskilt det där med att man ser någon slags bild, hittar en formulering som beskriver någon slags känsla, och sen när man börjar skriva ned den faller andra bilder på plats och det man börjat skriva på byggs upp till något annat. jag brukar säga (eller skriva) att jag tänker bäst när jag skriver, för innan jag har lagt händerna på tangentbordet har jag inte lyckats formulera tankarna i klarhet, i ord och skulle inte kunna säga dem, men när jag skriver hittar de ut från min hjärna och faller ned i skriften. ibland är det så med människor, då man talar, det är det bästa som finns när man träffar sådana människor som på samma sätt som att skriva stimluerar till att lyckas formulera det man känner. du kommer att hitta sådana också. jag är så djupt rörd och imponerad av dig Nora, så det går knappt att beskriva, och jag är så oerhört lycklig att jag får vara här med dig nu, när du börjar fomulera dig själv. du är en enastående människa, och att vara din syster är något helt fantastiskt. jag älskar dig!


Jag började nästan gråta när jag läste det här! Jag älskar dig också fina Ia!

1 kommentar: