torsdag 13 januari 2011

overload

under hela min livstid har mitt hjärta pumpat ut blod till min kropp ca 383250 gånger
det känns lite
har agggggggggggjölgangiaovvvvrnijnrrfvnilnslkjdnfvjvtnitgjnbhjitnnjvtjingivnldjknljkd.

igår var första gången jag skrev dagbok för i år och det blev bara fyra rader.
något har hänt
jag vet bara inte vad.
är min hjärna överfull med en massa andra tankar
tankar som jfihlwsedjkivb3nz3mzfehmddmiexhfyiomxiebgxbmieurymgbxlajsdcnmkncocui.

Detta är vad jag lyckade få ur mig idag. Ha överseende, min hjärna fungerar inte som den ska. Men jag vet inte varför.

2 kommentarer:

  1. ibland är det så, att orden inte vill infinna sig, inte vill vara stilla tillräckligt länge för att man ska hinna lyssna till dem. och ibland stänger man av. men en sak ska man veta om kreativitet: det är ingen kran som ständigt står på. ibland är den avstängd, ibland står den bara och droppar. i vissa fall får man gilla läget och bara invänta en ny dusch, i andra fall måste man hitta lite verktyg och laga kranen. om du nu förstår min konstiga metafor här då, jag hoppas du gör det. det kluriga är att förstå när det ena eller det andra gäller. det kan man nog hålla på med hela livet, men bäst är kanske att försöka fixa lite först, om man orkar iaf.

    SvaraRadera