torsdag 10 mars 2011

babblosbabblis och lite sånt

jag har en idé om en bild. kan bli extremt cool om den blir bra.
återkommer med resultat (förhoppningsvis imorgon)
jag har en förkärlek för paranteser och stedstreck
fint ord det där. förkärlek alltså. för-kärlek, kärlek-för, för-kär-lek, lek-för-kär + alla andra möjliga kombinationer som går att skapa.
förkärlek=predilection enligt tyda.se
konstigt ord.
jag är på ett konstigt humör ikväll (fint)

idag var jag ensam hemma med hunden-mysigt
på kvällen såg jag och mamma på letters to juliet och förbannade charlie för att han inte gjorde som vi tyckte att han skulle göra - fattar du inte, idiot?
vi grillade också falukorv i kaminen och jag drack avslagen cola och hade det allmänt mysigt.
tack mamma

♫ = alt+5555214 (på numpaden)
• = alt+3335
(har liksom upptäckt att om man trycker in alt + en massa siffror på numpaden kommer det fram en massa roliga tecken)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar