söndag 27 mars 2011

ny design

bilden är en screendump från filmen going the distance som jag såg igår.

nu har jag ändrat designen igen. jag ville ha en ljusare och enklare med tanke på att våren är på väg, även om det har snöat och snöat nästan hela dagen... men jag hoppas ni tycker om den. jag tycker inte riktigt om den låånga footern längst ner men blogger ville inte att man skulle kunna ändra på det, så då får det vara som det är.

i brist på mer ord från mig hänvisar jag er till denna tjej som skriver alldeles underbart fint.

(det har skett så många små händelser i veckan som varit så fina att jag inte riktigt kan formulera om tankarna till ord. ha överseende.) (underligt det där att jag tänkte skriva mycket istället för många, men det var som om mina fingrar visste redan innan min hjärna hunnit följa med att formuleringen inte riktigt skulle fungera då, yey fingrar!)

jag hänvisar er till min flickr här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar