tisdag 5 april 2011

systra mi

systra mi är en blogg som jag och min syster mina (eller ia eller sofia, beroende på vem man är) har gjort tillsammans. kommer mest vara bilder och efter ett visst mönster. kolla in!


21:37
tack för en rolig kväll sötnos!
säger du ord ungefär som man säger word?
alltså, om nån såg vår konversation skulle de typ inte fatta ett dugg!
va jag fattar inte
nej det gör typ inte jag heller hahahah

underbart!
men vad menar du med ord som word?

men alltså, du skrev najs ord, jag tänkte att du sa typ "woooord" fast på svenska
som amerikansk slang
men tydligen inte
vaaaaa?
hahah
men gud, nu går jag och lägger mig

haha
jag skrev fel?
jag ger upp!

hahahahahah jag fattar inget
godnatt
men vad menade du med najs ord?

tröttskrattattack vilket är vad jag har nu

gudars skymning!

hahahahahahaha

du och jag och trötthet i kombo är svårslaget förvirrande

men bäst!
vår trötthumör slår ju inget annat!
jag menar slår allt anant
haha
alltså jag menade att ignet annat kan slå det
asså åh
och det bara fortsätter!
ja, fantastiskt roligt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar