fredag 24 juni 2011

I think we can get though that


Just nu sitter jag på pappas iphone och tittar på skins som jag upptäckte gick på mtv nu. Det är faktiskt skitbra precis som jag misstänkte. Måste nog beställa hem det senare när jg har tillräckligt med pengar. I förrgår kom jag hem från konfalägret som var skitkul! Imorgon är själva konfirmationen som nog kommer bli jättebra! Jag ville inte blogga förrän jag lagt in bilderna i datorn men jag fick lust att skriva några rader nu bara. Förresten har pappa ganska precis berättat att han har beställt hem en iPad. Jäklar vad jag kommer sitta med den när den kommer.

Snart ska jag, mamma och systrarna på min äldsta kusins bröllop vilket nog kommer bli roligt och efter det åker jag och mamma utomlands. Vart vet vi inte riktigt än utan vi tänker ta en sista minuten resa. Men jag tror art det blir skitbra att åka någonstans bara vi två.

Idag har ätit jättegod mat bland annat en svingod efterrätt med hemgjord maräng, rabarbersmörkräm, grädde och jordgubbar. Jättegott!

1 kommentar: