söndag 24 juli 2011

trästock

de senaste 3 dagarna har jag varit på trästockfestivalen i skellefteå och sett bl.a those dancing days, säkert!, this is head, syket, amber oak, lisa miskovsky och diskoteket. det har varit hur kul som helst. jag och syster stod längst fram varje gång och skrek som galningar, speciellt under säkert! så jäkla bra hon är! innan det har jag varit här i stugan i skellefteå och bara haft det skönt. jag tror inte det finns någon annan stuga i sverige som har lika bra läge som vi har. idag har jag bl.a tittat på första säsongen av angel som är en spin-off av buffy och bara haft det mysigt. imorgon åker vi hem. nedanför är en bild på rebecka rolfart som spelar gitarr i those dancing days. nu blir det fläskfilé!

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.

    Kram
    http://idas.myshowroom.se

    SvaraRadera
  2. Sv; Denna: http://www.obhnordica.se/Default.aspx?ID=83&ProductID=2016

    Kram!

    SvaraRadera