torsdag 11 augusti 2011

said the man on the moon

jag vill och vill och vill och vill och vill och vill och vill och vill
men kan inte



" I will wait for you until the end of time" he said.
' What is time?' I wondered



When I turned around I looked into the deepest green eyes I've ever seen. It was almost as if they were infinite.


dina varma fingrar får min kalla hud att krackelera


sedan skulle jag flyga högt högt över havsytan och aldrig mer komma ner.


vilket jävla knytnävslag i magtrakten. pang bom krasch.


men jag behöver någon som är som jag
inte som du



jag dör snart
imorgon
nu



molnen
som flyger fram över himlen
jag skulle så gärna vara bland dem igen
jag ligger och tittar på honom
som jag så fint kallar min
och som så fint kallar mig sin



blandade skrivna ord av mig. den sista skriven idag.

2 kommentarer: