söndag 25 december 2011

merry christmas

så, då har julen kommit och gått igen. utan snö dock... jag har haft en bra jul med närmsta familjen. jag fick dr martens(!), gråfilter, kameraväska, pyjamas, presentkort på vilken konsert/festival som helst, godisskål, penna och ritblock, kläder, dark dark dark på vinyl(!) + lite andra smågrejer. mycket nöjd, det bästa var nog skorna, vinylskivorna och presentkortet tror jag. tack min finafina familj för en mysig jul. tänk att om en vecka är det ett helt nytt år. och vilket år det kommer bli. jag vet vilka mina nyårslöften kommer bli och ett av dem är att jag ska skriva varje dag i min "twitter irl" bok, som jag kallar den, som jag fick av farmor så jag ska komma ihåg 2012.  hoppas ni alla har haft en lika bra jul som jag! mellandagsrea nästa...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar