söndag 27 juni 2010

stugan

weheartit.com
Jag har varit i stugan från i torsdags till idag och har därför inte uppdaterat. Allt har varit jättebra förutom när jag skulle slänga matrester i havet och ramlade på stenarna och slog upp ett jack i knät. Jag kommer få ett ärr, men jag hade jättetur! Jag hade kunnat bryta benen eller så kunde knäskålen ha hoppat ur led. Det har inte gjort så ont förutom nu när vi skulle dra bort plåstret. Det hade fastnat i såret och det gjorde så ont när vi drog bort det så att jag började gråta igen. Ush, inte kul! Förutom det har jag tagit mitt första dopp i tio-gradigt vatten, suttit på dass med utsikt över havet, nästan blåst iväg av den starka vinden, ätit jordgubbar, godis och god mat, grillat korv till frukost, sovit uppe på loftet , sett skräckfilm med minitv:n och bara haft det skönt! Bilder kommer sedan när jag fått dom av pappa. Vad har ni gjort under midsommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar