söndag 4 juli 2010

några vad som skulle bli korta men blev långa rader om egentligen ingenting

weheartit.com

Ursäkta min frånvaro, men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga på sista tiden. Det enda jag gör på datorn är att kolla på sista minuten resor och billiga boenden utomlands. Annars har jag den senaste veckan mest kollat på tv. Jag har bl.a sett P.S I Love You. Riktigt fin film, men lite långsam ibland. Den var inte som jag trodde den skulle vara. Minns ni att jag skrev att jag aldrig hade längtat så mycket efter sommaren? Jag gör fortfarande det. Enligt mig har sommaren inte riktigt kommit än. Jag har bara badat två gånger vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Vi har bara suttit ute och ätit middag två gånger förutom i stugan. Jag solade mesta tiden innan sommarlovet. Så jag väntar fortfarande. Ni vet den där tiden när man går promenader vid vattnet i kvällssolen iförd bara kofta, den har inte kommit än. Enligt mig är det den bästa tiden på hela året. Då är jag som lyckligast. Nu när jag kollar ut genom fönstret ser jag en grå och mulen värld. Det gör mig trött och orklös. Så borde det inte vara i juli. Jag hade bara tänkt skriva några korta rader om att jag inte kommer skriva så mycket nu på ett tag, bara lägga ut några inspirationsbilder då och då. Så blev det inte... Nu ska jag gå ut med hunden så vi ses.

1 kommentar:

  1. Ja, fler sommardagar som den dagen vi badade (och gärna med liiite varmare vatten) önskar jag oss! :) Kramar fina du!

    SvaraRadera