onsdag 15 december 2010

jag sitter och tänker

weheartit.com
Ni kollar väl in här? Om inte, gör det!

Just nu sitter jag på pappas macbook och önskar att jag hade en själv. Jag sitter och tänker på att jag vill ha en alldeles ny och egen kamera som jag kan fixa och trixa med, jag sitter och tänker på att jag önskar att jag hade ****************, jag sitter och tänker på hemligheter och vilka som förtjänar att veta såna, jag sitter och tänker på när vi satt i rom och åt underbart krämig italiensk glass, jag sitter och tänker på saker som jag upplevt i mitt liv, jag sitter och tänker på bilresor, jag sitter och tänker på att jag fick mvg på nyhetsartikeln fast jag inte alls trodde det, jag sitter och tänker på vad jag skulle göra om jag förlorade någon i min familj i förtid, jag sitter och tänker på allt som finns att tänka på och lite till, jag sitter och tänker på hur man kan tänka på mer än allt, jag sitter och tänker på människor som kan göra fantastiska saker med ord, jag sitter och tänker på uppmuntran, jag sitter och tänker på kärlek, jag sitter och tänker på att jag skulle vilja ha kommentarer, jag sitter och tänker på påhittade men underbara ord, jag sitter och tänker.

Min hjärna arbetar för fullt dag och natt, kan man aldrig få vila?

... och nu ska jag ta ett skumbad.

2 kommentarer:

  1. ja ibland blir det lite bråkigt där uppe i hjärnan med alla tankar, men det blir enklare då man får ner en del av dem på papper (eller ska vi säga får ned dem i skrift, det gamla talesättet funkar ju inte längre). du skriver så himla fint, du har flödet i det du skriver, rytmen, du är verkligen en poetisk människa, det sitter i blodet. och jag älskar dig!

    SvaraRadera