lördag 2 april 2011

umeå open explosion

Varning för långt inlägg! Det här är några av de bästa bilderna jag fick men långt ifrån alla. Jag tog över 600 bilder under kvällen. Gå in på min flickr här för att titta på alla bilder. Tyvärr blev kvaliten sämst efter jag var tvungen att förminska alla bilder för att de skulle kunna få plats på flickr, synd! Igår var det ju faktiskt Håkans födelsedag och mitt i Känn ingen sorg för mig Göteborg sjöng alla ja må han leva, sedan återgick dom till låten. Det tyckte jag var snyggt gjort! Han var ju inte ens med på det. Här får ni en spellista över låtarna jag hann uppfatta. Det är långt ifrån alla som Håkan sjöng men ändå. Världbäst kväll!

Daniel Adams Ray


Håkan Hellström

Säkert!

Blandat

5 kommentarer:

  1. wow, vilka sjukt fina bilder du tagit! du fick verkligen till färgerna fint också, och sista bilden på syrran var sjukt vacker! ♥

    SvaraRadera
  2. SV ; det är dansgala i staden bredvid. gamla par, alkisar, och supande ungdomar är där och dansar loss till dansbandsmusik. jag förstår inte riktigt vitsen och skiter i det hela. (främst pga. de äldre)

    SvaraRadera
  3. Vilken superkväll vi fick Nora, och vilka fantastiska bilder, jag är så impad!!!

    SvaraRadera
  4. SV ; jag gissar att det var tusen gånger bättre!

    SvaraRadera