lördag 2 april 2011

umeå open!

jag har just varit med om bland det mäktigaste i mitt liv. alltså ni fattar inte. när det var daniel adams ray hamnade jag längst fram och det var så jääkla bra! sedan när det var håkan var det också såå himla mäktigt! nästan alla i hela idun stod upp och klappade och dansade och hoppade och skrek. och det var så helt jävla underbart hela skiten, båda två. nu lyssnar jag lite på daniel adams ray innan jag ska gå och lägga mig och det är inte ens i närheten så bra som det var där inne. imorgon får ni världens jäkla bildbomb, men mest på daniel eftersom det blev bäst bilder på han. alltså känslan är helt obeskrivlig, det måste göras om!

ikväll kände jag verkligen att jag var vid liv
tänk hur viktigt musik kan vara

1 kommentar:

  1. underbart att det var så bra Nora! bara synd att vi inte ens hann ses i folkvimlet!

    SvaraRadera