söndag 1 maj 2011

tio saker

tio fina saker jag hade som bokmärken på min dator:


  • dedon nestrest, vill ha så himla mycket (klicka här)
  • denna väderhemsida, just för att den har så himlahimla fina bilder. (klicka här)
  • lomografi och dessa 10 "golden rules" (klicka här)
  • håkan hellström på umeå open (klicka här)
  • invasion av jonas hassen khemiri (klicka här)
  • franska filmen it's not me, i swear [c'est pas moi, je le jure] som jag och mamma såg igår. (klicka här)
  • boken fjärilen i min hjärna som jag ska läsa. (klicka här)
  • tv-serien skins som jag så gärna vill se, även om bara första säsongen finns med svensk text. (klicka här)
  • tv-serien my so-called life som jag så också så gärna vill se, även om den inte har någon text alls (klicka här)
  • dlogg.se där man kan skriva ner sina drömmar. (de nattliga). (klicka här)

1 kommentar:

  1. åh bra tips! :) Har en liten fråga till angående unlimited, har man kvar sina gamla spellistor eller försvinner dem? :O

    SvaraRadera